miercuri, 12 noiembrie 2014

SI CUM SA PLEC...DE UNDE NU AM FOST?

Nu te urasc iubitul meu,
Urasc doar tot ce n-ai facut
Desi puteai dar nu ai vrut..
Urasc ca-mi spui sa nu te-astept
Urasc sa-mi oferi tu libertatea
de a fi oriunde dar mai putin cu tine
desi nu ti-am cerut nimic!

Eu nu te cert pe tine ,dragul meu..
Ma cert pe mine ca te iubesc pe tine
Si-as vrea oricand sa plec
Dar ..oare am venit cindva?
Sau m-ai chemat vreodata?

De unde as putea sa-ncep
cand nici sfarsitul nu mi-l spui?
Ce as putea sa-ti spun ca sa te doara
asa cum am murit de-atitea ori si n-ai vazut?

Nu-mi predica din manuscrise
Caci nu-ti vreau vorba ce-a lovit
Si nu vreau orb sa ma privesti de parca nici n-as fi
Caci te iubesc cu tot ceea ce urasti din mine
....cu tot ceea ce voi pierde iubindu-te pe tine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu