luni, 17 noiembrie 2014

MEDITATIA IN ASISTENTA ARHANGHELILOR

Crede in ei ca in cel mai bun prieten...iar daca ti-e teama de oameni si nu vezi in ei prieteni ,crede ca arhanghelii sunt prietenii care nu ii ai pe pamint
Nu iti trebuie o formula magica,niciodata,nu iti trebuie cuvinte speciale pentru a vorbi lui Dumnezeu sau ajutoarelor lui.Nu iti trebuie o rugaciune speciala.Cere asistenta si ajutor si comunica asa cum i-ai vorbi unui prieten drag in care crezi.Cuvintul cheie este :credinta,crede!
Pasii ii stii...doar crede.
Spune-le tot ce ai pe suflet.
Incepe sa ii cunosti asa cum vrei sa te cunsoti pe tine.Exista ajutor si sustinere pentru tot ce te apasa.
Abandoneaza-te divinitatii,nu esti si nu ai fost niciodata singur.
Te iubim omule drag,cheama-ma in cuvintul tau simplu si frumos caci Eu ti-am dat cuvintul sa imi vorbesti si sa vorbesti lumii asa cum imi vorbesti Mie!
Tu nu ai griji.Caci Eu te stiu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu