duminică, 9 noiembrie 2014

EU

   Eu nu mai am intrebari....Cum? Cand? Unde si De ce? au disparut din gindurile mele pentru ca asta inseamna sa pun la indoiala judecata divina si ca imi impun nerabdarea si ambitia personala fara sa tin cont de timpul Universului.
   Oriunde ,oricand si oricum ,eu sunt ,si sunt pregatita pentru tot ceea ce aleg cu voia divinitatii si accept tot ceea ce mi se intimpla cu drag pentru binele superior mie.
   Am invatat sa nu ma irosesc in intrebari.Comunic si cer ajutor Celor care m-au creat si elementelor creatiei lor din care apartin .
   Am invatat ca nimic nu se implineste individual de aceea acum darui mai departe din ceea ce stiu si indemn la o singura constiinta.
  Visele se implinesc in doi iar lumea va fi locul perfect pentru a fi ceea ce suntem cind vom fi o singura constiinta intr-un singur intreg.
   Eu imi traiesc glasul si adevarul sufletului ,nu sunt nimic mai mult decit suflet si il darui mai departe cu tot ceea ce este si cunoaste lumii intregi !
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu