vineri, 28 noiembrie 2014

Pe unde-ai ratacit ,ratacindu-ma pe mine...

poate azi..sau poate maine,ori poate nicioadata
tu m-ai stiut pe mine si poate m-ai pastrat intr-un ungher de suflet
intr-un timp ,altul decit cel stiut de noi
m-ai vrut si mi-ai fost cum nu te stiu acum ...

si poate ,asa mi-e dor de tine..
stiindu-ne pe noi,cum am fost cindva
intr-un azi,sau poate maine sau poate..niciodata
cand mi-ai fost...tot ce nu imi poti fi..
azi,acum,sau poate...

dar asa mi-e dor de tine,cu tot ce-am fost noi doi
m-ai ratacit in tot ce nu mai vrei si ai uitat...
si eu in umbra ta,ti-am albit pasii pe tample-ti frumoase
si ti-am trait clipele in sarutari si ganduri

si ti-am spus in ganduri...
in loc de noapte buna: mi-e dor...
sa iti fie dor de mine...
sa ma gasesti in rataciri de soare
sa imi soptesti tot ce mi-a rapit
in rataciri...departandu-ma de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu