vineri, 29 august 2014

L-AM VAZUT PE DUMNEZEU IN MINA TA INTINSA

I-am vazut ochii oglindindu-se in ochii mei...batrani si albiti de vreme..si i-am plans lacrimile uscate de pe obraji.
L-am vazut in fiecare om ingenunchiat de soarta si de lipsuri...si m-am ingenunchiat in fata lui,El omul si Dumnezeul meu care mi-a adus lacrimi de simtire si recunostinta .
I-am vazut mina intinsa catre mine,cel care mergea prin fata Lui si in fata atitor semeni care mergeau peste mina lui intinsa ingnorandu-si aproapele ce plingea dupa hrana.
Stim oare cu adevarat ce este Dumnezeu?
Cum sunt ochii lui? Cum arata hainele de pe el? Unde il gasim?
De unde stim ca nu este acel batrin flamind si sarac ce sta intr-un colt de trotuar?
L-am vazut in bratele copiilor ce imi sar in brate..m-au facut sa imi tresara sufletul de emotie si bucurie...
L-am vazut in floarea ce imi spune in fiecare zori de zi : buna dimineata si imi umple sufletul de viata si bucurie de a fi..
L-am vazut in ochii iubitului ce ma face sa zbor in mangaierea lui....
L-am simtit de mic copil in imbratisarea mamei mele...
Eu nu stiu in ce spatiu,in ce dimensiune este Dumnezeu...
Dar il simt in tot ce ma face sa simt iubire,emotie,bucurie,compasiune,mila,pace,compasiune...
Il simt in tine si in fiecare om indiferent de cum arata,cine este,ce poarta,unde este..
Il simt in tot ce este viu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu