luni, 22 septembrie 2014

Realitatea mea



Capacitatea de a fi renascut-intre nasterea fizica si moartea fizica exista mai multe moduri de a muri.
Murim probabil de cateva ori pe zi si tot de atitea ori renastem de fiecare data cand incepem sa zambim.
Am cunoscut puterea mortii in a renunta,in a ma opri din a visa,in a fi doborita de cuvinte straine,in a mi se imbolnavi trupul la limita dintre viata si moarte si inca...sunt aici ! zambind! uneori singura in suferinta mea ,uneori singura in zambetul meu.
Si totusi... descoperind cu fiecare pas ca viata traieste inca in mine iar eu ii sunt datoare sa o traiesc 
Dincolo de ce mi se spune sa fac,dincolo de ce aud ca trebuie sa fac,dincolo de ceea ce altii spun ca ar trebui sa fie facut , eu inca imi spun si imi traiesc propria mea poveste in timpul meu,in felul meu.
Si inca invat,si invatam sa ne traim propria viata ,sa fim responsabili de ceea ce spunem si manifestam caci , dincolo de credintele new age - nu este vorba numai de noi ! tot ceea ce suntem ,facem si gandim are efect si consecinte asupra tuturor.
Propria viata ,nu ne apartine ,asa cum nu ne apartine nimic.
Actul in sine trebuie gandit nu numai pentru noi
ci pentru tot ceea ce ne inconjoara.
Astfel bucuria si fericirea pe care o daruim si este simtita de cei din jurul nostru devine propria noastra viata.
Atunci putem afirma: da! am o viata!
Imparatia cerurilor este a noastra iar asta inseamna tot ceea ce este!
Eu inca stiu ca am dreptul prin nasterea mea binecuvintata de creator sa imi invoc fericirea si bucuria de a fi in intregime cu tot ceea ce este nascut si creat prin gratia divina!
Nu sunt si nici nu este nimic mai prejos sau mai presus de mine ,prin dreptul meu de a fi iti iubesc existenta ta, oricine ai fi pastrandu-te pur si ocrotindu-te de orice ti-ar putea face rau prin fapta,gandul sau cuvintul meu.
Libertatea nu inseamna detasare de tot ceea ce te inconjoara si nici iresponsabilitate.
Libertatatea este un intreg al manifestarii iubirii, compasiunii, tolerantei si grija unuia fata de celalalt.
Sunt si suntem toti aici in acelasi timp si suntem un intreg !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu