marți, 9 septembrie 2014

GANDURILE MELE PENTRU TINE ! ASCULTA-MA si INVATA-MA!

Am sentimentul azi ca nu am facut tot ce puteam face pentru tine.
  Ca am  trecut pur si simplu pe linga tine ,fara sa te vad..
Oare ai avut ceva sa imi spui? M-am uitat destul la tine incat sa iti vad vorbele din suflet?
Te-am vazut pe tine? sau am fugit ,grabit fiind si fugarit in goana ego-ului meu?
Stii? Eu te cunosc pe tine..stiu mereu ce te bucura si ce te face sa zambesti dar eu azi...te-am bucurat? Caci e atit de simplu..iti doresti asa putin ,si totusi eu azi..am trecut pe linga tine fara sa iti ofer un pic de bucurie..
Oare..m-am oprit vreodata eu din timpul meu..doar pentru tine?Stiu ca tu ma vei simti cind ma voi opri din timpul meu sa iti darui tie...si ma vei sti..ca ti-a fost dor de mine...
  Dar oare...azi..am facut totul pentru tine?
De ce m-as mai mira ca lumea nu exista daca eu nu exist pentru lumea mea?
 De ce ma mir ca daruirea nu e pentru mine daca eu insami nu mi-o darui,darindu-ti tie?
Omule drag...opreste-te azi..si daruie un pic de bucurie celui pe linga care treci !
trezeste-te cu gandul de  face un dar...nu bani..si nu alte lucururi materiale..
trezeste-te cu gindul de a bucura strainul din preajma ta !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu