miercuri, 17 septembrie 2014

INTOARCE-TE LA TINE

Va cunosc ce ati fost pentru ca acolo am fost si eu.
Si m-am intrebat fata in fata cu tot ceea ce se numeste evolutie materiala: eu unde voi fi fata de tine?
Si evolutia mi- a demonstrat ca..m-am indepartat de tine.
Evolutia a creat noi specii,dar a ucis alte specii.
Evolutia ,lasata in toata libertatea a creat monstri capabili sa distruga orice sta in calea standardelor lor.
Am avut prea mult liberul arbitru..
Si am ales autodistrugerea.
Am creat masini care sa ne inlocuiasca sufletul.
Am ales cele mai simple drumuri care sa ne faca sa uitam de noi.
Am ales vicii ca alcoolul,drogurile,mincarea toxica care sa ne umple fizic si sa ne goleasca spiritul.
S-a vrut binele din noi si am ajuns atit de neajutorati si distructivi incat este nevoie de tot ajutorul divin ca sa ne salveze pe noi...! creati din Spirit Divin!
Am ajuns sa cumparam o carpa in loc sa ne hranim sufletul!
E alegerea noastra.Noi ne suntem creatori! suportati-va adevarul!
Esti tu! nimeni altcineva!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu