duminică, 1 martie 2015

SA NU CERI NIMIC,DOAR FII RECUNOSCATOR!

Cindva am fost o persoana framintata de eternele intrebari: de ce? de ce eu? de ce mi se intimpla? cind se va termina?Si toate parca se tineau lant unele de altele in felul in care le si gandeam-adica greutati peste greutati si intimplari nefericite.
Pentru ca nu dadeam altceva in Univers decit temeri,griji,frici ,acuzatii.
Si pina la urma ca intr-o revelatie am spus: faca-se in voia ta.Si am inceput sa accept.Am inceput sa descopar Universul,semnele date de Divin in fiecare zi,am inceput sa ma intreb : ce vrea sa mi se spuna?
Caci Divinitatea nu te va face fericit dandu-ti totul ,Creatorul tau te va intoarce la El daca tu iti deschizi sufletul catre El.
Am inceput cu adevarat viata eliberandu-ma de mine si lasand totul sa se intimple.
Nu m-am mai rugat niciodata pentru a avea ceva sau pentru a cere ceva.Au inceput dialogurile cu Creatorul si Divinul din mine ,recunostinta si iubirea.
Cind se intimpla ceva din ceea ce nu imi doresc sa se intimple ma intreb ce a vrut Universul sa imi transmita? si intotdeauna primesc si raspunsul apoi ma simt binecuvintata si recunoscatoare pentru lectia primita caci sunt intr-o continua protectie si conexiune divina.
Nu exista rau in aceasta lume decit cel creat de gandurile noastre.
Lumea este raspunsul la ceea ce simtitm,gandim,emitem,manifestam.

Un comentariu: