duminică, 8 martie 2015

EMINESCIANA

Ce stii tu copile,de dorurile mele?
cind tu esti,si ploaia plinge si cind nu...
ma plinge dorul de a plinge-n tine..
si-mi rasare in umbra soarele din tine
   cind tresari de dupa lacrimile mele..

Ce spui tu copile? ca vei fi cind altii nu-s?
dar ce esti tu...cind sufletul te striga
si te stie cum nu stii,si n-ai stiut
ca imi vei fi?

ce stii tu sa-mi spui copile?
ca ani de as avea,si tu ii ai..
ti i-as da pe toti doar tie..
dar tu in nemurirea ta
rasari cind eu apun
si te cufunzi in viata
cind eu de-abia ma nasc...

Ne suntem vesnicie si in viata
si in tot ce nu-i
si-n cuvinte ce apar
si in cuvinte ce nu sunt...


Dar ce stii tu copile ,de dorurile mele?
De-s lacrimi sau adapost ce-l vrei
imi umpli bratele cu ce-am albit
in tampla ta si o sarut ca pe-un altar...
si te-ntreb mereu...cu aceeasi lacrima
  in tremurul din glasul meu:
Ce stii tu,copile de dorurile mele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu