vineri, 16 ianuarie 2015

CONDITIA UMANA

Cand am venit aici am facut o alegere,am ales existenta pe pamint,am ales umanitatea,am ales sa continuam o scoala care nu am terminat,aici am ales sa experimentam,aici ne-am ales lectiile .
Insa,Creatorul ne-a decis finalitatea sau continuitatea,ne-a rasplatit pentru felul in care ne-am invatat lectiile in vietile trecute,sau nu,asa explicam forma corpurilor noastre.
Pentru ca vedem inca multi oameni cu deficiente,vedem inca multa suferinta umana insa deschizandu-ne sufletele vom sti exact de ce suntem ceea ce suntem si cum suntem.
Sunt lucruri care trebuie sa se intimple indiferent de voia noastra caci exista o judecata divina.
Insa,indiferent ca ne stim Sinele Superior,aici suntem supusi conditiei umane si nu intimplator am ales sa fim in corp uman.
Iar a fi om inseamna autocunoastere,acceptare,socializare,comunicare,iubire.Ai ales sa fii aici ca sa inveti sa iubesti umanitatea si planeta care te hraneste.
Nu incerca sa fii sfant inainte de a fi om.
Si nu incerca sa depasesti conditia umana inainte de a o experimenta prin bucurie si nu prin distrugere.
Nu poti sari etapa umanizarii caci om a fost fiul lui Dumnezeu.
  Prin bucurie de a fi ce am ales sa fiu ma aflu acum in divinul Tau ceresc!
        Anca A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu