joi, 16 octombrie 2014

BUN VENIT INIMII TALE IN INIMA MEA

Bun venit omule drag in inima mea...
Eu sunt  ceea ce sunt ,uneori ceea ce vrei alteori ceea ce nu vrei...
Dar eu iti spun -bun venit-!
Vei vedea in mine oglinda ta,chiar vrei sau nu sa crezi dar ceea ce spui despre mine este ceea ce spui despre tine,acesta este intregul,eu iti sunt intregul si te rog pe tine,aproapele meu sa te trezesti in intregul din noi!
Ma accepti acum sau ma vei accepta maine  cu tot ce sunt,uneori cu tristeti sau caderi dar prinde-ma de mina si daruieste-te pe tine ca exemplu pentru mine!fii mai bun decat mine dar fara sa ma judeci!
Ajuta-ma prin blandetea faptelor tale catre mine!
 Tu nu te stii inca dar te vei sti prin zambetul pe care il aduci lumii intregi!
Dumnezeu ne stie prin noi si prin dragostea ce o daruim unui altuia.
Ureaza-mi bun venit daca am aparut in viata ta si iubeste-ma fara sa ma judeci!
Existenta mea si a ta este o binecuvintare pentru amindoi,eu sunt ceea ce tu vrei fii pentru mine.
te iubesc suflet drag


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu