sâmbătă, 2 ianuarie 2016

DIN JURNALUL CONSTIENTIZARII DIVINE

A fost ciudat..inca nu inaltator pentru ca nu ne-am curatat pe deplin nici in etapa trecuta si trecem asa cum suntem intr-o alta etapa a constientizarii.
Au fost si pentru mine momente cind imi spuneam: asta nu e lumea mea! si incepea sa imi fie frica ca totul se intimpla exact cum stiam ca trebuie sa fie insa mintea mea reactiona la absolut orice intr-un mod brutal si agresiv,autodistrugator .Dar..eu sunt ceea ce sunt! Mai presus de materie si mental.Noi suntem asa.
Au fost curatiri si lectii dure ca a o instructie.Un instructie divina.Totul intr-un ritm alert pentru ca existenta umana este lenesa,comoda si blocheaza de multe ori perceptia Sinelui ,a intuitiei si glasul sufletului si pentru ca am ramas in urma ca evolutie spirituala totul s-a intimplat intr-un ritm alert.
Inca avem drum lung de facut si tot ce va pot spune este ca trebuie sa avem rabdare si incredere in noi.Ascutati-va sufletul intr-o deplina tacere exterioara.Asa cum v-am mai spus de atitea ori, suntem in grija ,observatia si iubirea divina,a judecatii divine si tot ce se intimpla este pentru Binele Superior.
Sa va iasa din cap propria persoana caci sunteti mai mult de ego ,incepeti sa percepeti sa ganditi si sa vedeti multidimensional.
Indentificati-va cu Totul,cu tot ceea ce este.
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu